Üdvözlöm, Szőcs Ádám Dávid vagyok!

Közel egy évtizede vagyok a záras szakmában. Diákként  csöppentem  bele, 
egészen véletlenül,  részidős  munkaidőben,  zsebpénzemet  szerettem volna  kipó- 
tolni egy kis  mellékes keresettel.  Elektroműszerész  tanoncként  nem is terveztem  hogy 
hosszabb  időt  töltök majd  el, először kulcsmásolóként és eladóként,  később zárszerelői 
munkát  végezve  volt  alkalmam egyre  több ismeretet,  tapasztalatot  magamba  szívni. 
Egyre szívesebben végeztem, megszerettem,  ma pedig már - ha túlzásnak is hangzik- szenve-
délyesen űzöm a szakmám, élvezem a kihívásokat amik elé állít, és kedvemre van ha megoldást
találok azokra. 
Némi misztikum övezi a lakatos/záras szakmát, sokakat érdekel mitől, hogyan működnek a zárak, 
mik a gyenge pontjaik, mi is zajlik le pontosan a szofisztikált szerkezet belsejében abban a pillanatban
amikor az oda illő kulcsot elfordítjuk. 
Nem titkolom, örömmel birtoklom az ismereteket,melyeket a legtöbbek nem, szeretem látni a megdöb-
benést az arcokon amikor kulcs nélkül nyitom ki feltörhetetlennek vélt zárukat. Persze azért erre nem min-
den  esetben vagyok képes.   Természetesen  képességeim behatá-
roltak, tudásom sem végtelen,sőt, távolról sem gondolom úgy hogy
 ez elegendő éppen ezért is  megragadok  minden  alkalmat hogy új 
ismereteket gyűjtsek,szaktudásom gyarapítsam és mindig megfeleljek
 az újabb  és  újabb technológiák által támasztott kihívásoknak. 
Szeretek tanulni,  feljődni,  kutatok, keresek minden  információt ami 
épülésemre szolgál,a szerzett tapasztalatokat a magam s az ügyfele-
im előnyére fordítom.  Hogy  ezt  érdemben tehessem  és  érvényesül-
hessek,   idestova  nyolc  éve   megalapítottam    saját  cégemet,  a

Zártech 2000 Bt.-t. Egy olyan barátságos hangulatú, hagyományos jellegű üzletet képzeltem el, ahol minden betérő udvarias kiszolgálásra, szakértelemre számíthat és méltán nevezhetjük igazi, békebeli zárboltnak. Szaküzletemnek, mely egyben zárszerviz és kulcsmásoló műhely a Kulcslyuk nevet adtam.
Célom, hogy még a legapróbbnak, leglehetetlenebbnek tűnő problémára is megoldást találjak, ezért ha másolhatatlan kulcsa, vagy javíthatatlannak mondott zára lenne, mellyel azelőtt máshonnan eltanácsolták, keressen fel bátran, igyekszem legjobb tudásom szerint segíteni Önnek. Ami másnak nyűg, az nekem kihívás, amit sehol sem javítanak azt mi megpróbáljuk helyrehozni. Persze nem mindig sikerül, mi sem vagyunk mindenhatóak, de azért mindennek adunk egy esélyt.
A mai világban egyre kiélezettebb az üzleti verseny, újabb és újabb cégek alapulnak, üzletek nyílnak, és csak a legjobb szolgáltatást nyújtók, a versenyképes árakat kínálók maradhatnak talpon. Ennek a "véres" küzdelemnek hosszú távon a vásárlók lesznek nyertesei, a tendencia tehát jó. A gyakorlat azonban egyelőre mégsem ezt mutatja, valahogy a kereskedelemben elveszni látszik a legfontosabb résztvevő: Az ügyfél.

Hiába, sokan deklarálják hogy céljuk az ügyfél elégedettségi mutatók egekbe tornászása, kápráztatnak el minket csillogó üzleteikkel, nyújtanak mindenre kiterjedő szolgáltatásokat, a plázákban és "megastore"-okban ritkán találunk szakmáját értő eladót, aki kérdéseinket pontosan és szakszerűen megválaszolná, eligazítana vagy tanácsot adna. Helyettük maradtak az árufeltöltők, unatkozó eladógépek, akik képzés és tudás híján hathatós segítséget nem tudnak nyújtani, lefeljebb a cédulán feltüntetett gyártói információt tudják nekünk felolvasni. Nem hibáztatom őket, e hiányosság nem az ő hanyagságuk hanem alkalmazóik kizárólag profitorentált gondolkodásmódjából ered. Jártomban-keltemben én is várárlói szempontból szemlélem az engem kiszolgálókat, és nem tetszik amit látok. Eltűntek a hagyományos kiskereskedők, boltok, ahova az ember azzal a biztos tudattal mnt be hogy meghallgatják problémáját, foglalkoznak majd vele, megkapja amit keres, de ha nem útba igazítják,elmondják neki hol szerezheti be a keresett portékát, vagy szükség esetén alkalmazására tanácsot is kap...
Vagyis ahol barátságos környezetet talál, segítőkész kereskedővel. Ezt az űrt szeretném pótolni, noha apró porszem vagyok csak, e pici résszel szeretnék hozzájárulni ahhoz a törekvéshez,hogy lassan visszatérjen egy olyan világ, amelyben a kereskedő / szolgáltató érzi, ő van a vásárlóért, és nem fordítva. Szeretnék olyan világban élni ahol mindenki azt csinálja amihez ért. Sajnos ma ugyanis mindenki mindent csinál, elég ha elhiteti magáról hogy szakértője. Ez utóbbinak köszönhetően rengeteg selejtes munkával találkozom, megtévesztett vevővel, csúcsminőségűnek hazudott hitvány bóvlival, kétes tudású szerelők által installált silány szerkezetekkel, melyet pár hónapnyi használat után kénytelenek kihajítani. Szerencsére azért ennek a szakmának is bőven vannak becsületes, tisztességes képviselői, tevékenységemmel az ő táborukat szertném erősíteni, lehetőleg folyamatosan feljődve.

Napi munkámban   nagy  segítségem,  édesapám,  Szőcs Béla,   aki aktívan közreműködik abban, hogy egy,  
a  hagyományos kereskedelem mércéjével mérve is színvonalas, versenyképes,  barátságos üzletben tehessek 
eleget vásárlóim igényeinek. 
Mellette,  Usák Attila, a finommechanikai  munkákat,  kulcsmásolást,  zárjavításokat, vezérkulcsos rendszerek 
készítését, valamint Sztanisics Tamás a  külső munkákat, ajtónyitást, hevederzár szereléseket végző kollégáim 
szakértelmükkel járulnak hozzá ahhoz, hogy munkánkat minél magasabb  minőségben végezhessük, és segí-
tenek abbeli törekvésemben, hogy cégem jó híre minél messzebb érjen el. 
Szakmai ismereteimet, eszközeimet folyamatosan fejlesztem, gépparkomat frissítem.   Elsődleges   feladatom-
nak azt tartom,  hogy  ügyfeleim legnagyobb  megelégedésére  tevékenykedjek,  ezért termékkínálatomat a
felerülő  igények  figyelembevételével időről-időre bővítem,  szolgáltatásaim palettáját szélesítem. Készletem-
mel  nem vehetem fel a versenyt  a  nálam nagyobb szakáruházakkal,  igyekszem azonban  minden,  még a 
legapróbb  igényt is kielégíteni, ezért rendelhet  bármily  csekélységet is,  megpróbálom beszerezni azt Önnek! 

  Nálam nincs elégedetlen ügyfél,nincs panaszbejegyzés a vásárlók könyvében.A tévesen vásárolt árut,kicseré-
   lem,ha szükséges visszaveszem.Itt a pénztártól való távozás után is van lehetőség reklamációra,hiszen azért
     működünk hogy segítsünk, nem csak hogy elpasszoljuk az árut valahogy. 
      Ha  nem tetszik amit vett, elnézte a méretet, kiderült  hogy nem erre van szüksége,  vagy egyszerűen csak
       meggondolta magát,  hozza vissza  bátran amit vett,  visszaadjuk a pénzét.  Tesszük ezt annak reményé-
ben,hogy legközelebb is minket tisztel majd meg vásárlásával. Ez a mi hosszú távú befektetésünk Önbe, mely, azt reméljük, megtérül majd, miközben Ön is szívesen
tér majd vissza hozzánk. Szeretném tudni hogy mindenki aki betér üzletembe elégedetten távozik, és sorolhatjuk rendszeresen visszjáró ügyfeleink közé, aki kérdésével, óhajával mindig bizalommal fordul felénk. Köszönöm hogy elolvasta bemutatkozó üzenetemet, s egyben előre köszönöm bizalmát. Bármely kérdését vagy véleményét szívesen fogadom és válaszolom meg e-mailben vagy telefonon.

Próbálok mások által nem nyújtott szolgáltatást nyújtani. Szervizelni, javítani régesrég gyártott,manapság nem beszerezhető zárakat, megoldást nyújtani olyan problémákra is melyekkel máshol nem szívesen foglalkoznak,mondván nem megtérülő feladat. Ha kell szaktanácsot adok, szívesen nyújtok felvilágosítást a biztonságtechnika ide vonatkozó fogalmairól,megválaszolok minden olyan kérdést amivel vásárlóim hasznára lehetek. Elmondom mit érdemes megvenni, felszerelni,és mik azok a gyártmányok, típusok, melyeket célszerű nagy ívben elkerülni. Nem meggazdagodni hanem megélni szeretnék munkámból,épp ezért nem tukmálok rá senkire semmit,nem csak a legdrágább, legmagasabb profittal kecsegtető zárakat árulom.
Tájékoztatom mindennek a jó és rossz oldaláról,elmondom mi miért van, mire elég, mi ellen nem véd, a dön- tést pedig Önre bízom. Hiszem hogy a tisztességes szemlélet hosszú távon jövedelmezőbb mint a pillanatnyi nyereség. A tanácsadás és a segítség nálunk ingyen van, sőt, igyekszünk egy mosolyt is mellékelni hozzá. Ezt a hozzáállást munkatársaimtól elvárom, és örömmel tapasztalom. Röviden: Próbálunk nemcsak szolgáltatni, de szolgálni is. Mindig szívesen segítünk, és bízunk abban hogy e szemlélet egyre kevébbé ritka, szeretnénk ezt máshol is gyakran tapasztalni.

Kulcslyuk
zárszaküzlet és szerviz
Budapest, VII. Izabella utca 35.
Információ,  munkafelvétel:  06-20-45-45-105
      Telefonunk,faxunk munkaidőben:  342-01-54
E-mail címünk: info@hevederzar.hu
 Illetve van ilyen izénk is,munkaidőben 
ezen is hívhat: 
  
rólunk...
hol talál minket...
szolgáltatások...
termékek...
áraink...
referenciák...