Kulcslyuk
zárszaküzlet és szervíz
Budapest, VII. Izabella utca 35.
Munkaidőben:    342-01-54

Éjjel-nappal hívható számunk:
06-20-45-45-105
Mail: info@hevederzar.hu
Autók,  motorkerékpárok,  lakókocsik,  haszonjárművek és  minden ami  gurul,  repül, 
úszik vagy levitál az van olyan értékes hogy megérje bezárni az ajtaját. Ezeknek előbb
vagy utóbb elvész a kulcsa, avagy beleesik a kanálisba, elkopik, eltörik, ellopják. Da ha
mindezt megússza, a zár attól még simán csak tönkremehet. És merthogy a járművek zárai igen zord körülmények között, széles hőmérséklettartományban,poros, koszos, sáros környezetben dolgoznak, előbb vagy utóbb tönkre is szoktak menni. Ilyesmit tudunk javítani, kulcshoz igazítani, pormentesíteni, felújítani. A szoruló, akadozó, elromlott zárakon általában tudunk segíteni,akár beletörött a kulcs, akár elkopott, vagy ha a zár egyszerűen megmakacsolja magát és nem akar többé elfordulni. Tudjuk pótolni az elve- szett kucsokat, ajtózár, gyújtáskapcsoló, csomagtartózár vagy kód alapján. Auózárakkal kapcsolatos szolgáltatásainkról lejjebb tekergetve olvashat.

Autózár szerviz

Illetve van ilyen izénk is, munkaidőben ezen
is hívhat:

Skype Me™!
rólunk...
hol talál minket...
szolgáltatások...

helyszíni munkák...

hevederzárak...

kulcsmásolás...
autózár szerviz...
autózár dugózás...
antik zárak felújítása...
ablakzárak általában...
kódolás és átkódolás...
kulcskészítés zár után...

ajtómentés 0-24...

kulcskészítés kód alapján...
vezérkulcsos zárrendszerek...
zárrendszerek karbantartása...
termékeink...
áraink...
jó tudni...
referenciák...
immobiliser...

Használt autók kevésbbé szerencsés második vagy sokadik tulajdonosai a leglehetetlenebb, anomáliákat tapasztalhatják autózáraik és kulcsaik kapcsán. A legtöbbször használtan vásárolt autóhoz az eladó egyetlen kulcsot ad. A zárak egy része rossz esetben egyáltalán nem működik, a távirányító hol távnyit, hol meg se nyekken, kódkártyának se híre se hamva. A kesztyűtartó zárhatatlan, gyakran külön kulcs nyitja az ajtót, a tanksapkát és megint egy másik indítja az autót.

Ez utóbbi gondok ugyan talán nem a legnagyobbak, a legfontosabb kérdés inkább az hogy az eladó tartott-e meg magának egy kulcsot mely segítségével az autót rögtön a vásárlás éjszakáján visszaszökteti magához. Erre persze van esély de realitása nemigen van a dolognak.
Szeretnék megnyugtatni mindenkit, ilyesmi nem nagyon fordul elő. Egy vásárlás után rögtön eltűnő autó tolvaja az nagy valószínűséggel az eladó lehet, ez a rendőrség számára is nyilvánvaló, a legkézenfekvőbb tehát őt elővenni. Nem jellemző tehát hogy ilyesmi megtörténik, én azt gondolom ennyire hülye ember nincs, de ezt azért ne vegyék készpénznek, az élet furcsa vicceket tartogat mindenki számára, szóval nincs kizárva hogy előfordul.

Hogy biztosra menjünk, két megoldás adódik. A radikálisabb a komplett zárcsere, vagyis elgurulni egy márkaszervizbe ahol a teljes zárgarnitúrát újra cserélik, új kulcsokat is programoznak az autóhoz, így már bizonyára nem lopható az vissza. A hátránya hogy csöppet drága, ötven és százötvenezer forint közötti végösszegre számíthatunk.

A másik, némileg költségkímélőbb módszer a zárak átkódolása. Ez esetben megmaradnak a régi zárszerkezetek, ám azokat kiszerelük, a belső összetételt megváltoztatjuk és új kulcsokat készítünk hozzá. Szükség szerint az immobiliserből töröljük a régi kulcskódokat és újraprogramozzuk azt. A végeredmény többé-kevésbbé ugyanaz, a régi elkallódott kulcsokkal az autó a továbbiakban nem nyitható és nem indítható. Költségeit tekintve ez a művelet minálunk az autó típusától és évjáratától függően 25-50 ezer forint közötti összeg lehet. Mivel a végső ár számos összetevő függvényében változik, ezért erre mindig egyedi árajánlatot adunk, pontos összegete ezért nem láthat itt, de nagy valószínűséggel a két véglet között meg tetszik valahol úszni.
A komplett zárgarnitúra cseréjével szembeni előnyök közül a legfontosabb talán hogy ez hamar megy. Nem kell egy hetet várnia amig megérkezik az új zárgarnitúra, nem szükséges a gyárból külön költségek árán lekérni a programozáshoz szükséges kódokat, ezet saját hatáskörben meg tudjuk oldani.

Autózárak átkódolása.... Hogy ez mi ez és minek?
Javítás, felújítás

Egy autózár elromlásának számos oka lehet, részint a használatból eredő természetes kopás, más esetekben pedig épp a használat hiánya. Utóbbi szemléltetésére emitt egy szép példa.

Senki ne várja ettől a szegény zártól hogy működjön, nem fog. És hogy ez minek köszönhető? Hát ennek:

Távirányítós kulcsot használni roppant kényelmes és elegáns dolog. A fenti zárban kulcs talán sosem volt még, és a meredek hátfal meg amúgy is húzza magára a levegőt, ami visz magával a vizet, koszt, port, szmötyit. A tartós nem-használat nem tesz jót a zárnak, a zárhengerbe bejutó sós víz és a kosz szépen összeáll és eggyé válik a zár alkatrészeivel. Ha pár év után megpróbálja kinyitni az addig sosem használt zárat, valószínűleg nem fog sikerülni.
Célszerű ezért ezeket időnként megmozgatni, és évente legalább egy alkalommal befújni valami zársprével, vagy ilyesmi kegyszerrel. Rossz esetben csak akkor szembesül azzal hogy a zárak nem működnek amikor lemerül az elem és a távirányító nem nyitja az autót.
Ésszerű dolog elébe menni ezeknek a dolgoknak. Olcsóbb és problémamentesebb karban tartani a zárat mint az Autóklub szervizkocsijára várni ha beüt a ménkű. Ha legközelebb az autója felé jár, dugja be a kulcsát a zárba és nézze meg mi történik! Ha nem fordul, hozza el és segítünk rajta.
Ne hanyagolja el a zárat mint ahogy ő tette: